کد خبر: ۸۷۸۰۷۹
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰

عکس| در لرستان آواز لیگ برتری می‌خوانند!

حضور پرشور هواداران خیبر در ورزشگاه تختی لرستان نشان از یک اتحاد ویژه در لرستان برای صعود نماینده شایسته این استان در لیگ برتر دارد. خیبر اگرچه در چند هفته ابتدایی لیگ دسته اول شروع خوبی نداشت، اما رفته‌رفته بهتر شد و حالا بار دیگر به صدر جدول رقابت‌ها برگشته است.
عکس| در لرستان آواز لیگ برتری می‌خوانند!
آفتاب‌‌نیوز :

شاگردان رضا مهاجری در هفته پانزدهم لیگ یک و در روزی که چادرملو بالانشین دیگر مسابقات بازی نداشتند، توانستند دو بر صفر از سد استقلال آبی‌پوش ملاثانی بگذرند و با اندوخته 31 امتیاز به صدرجدول بروند.

اگرچه پیروزی چادرملو در بازی چهارشنبه عصر مقابل فجرسپاسی می‌تواند صدر جدول را از خیبر پس بگیرد، اما بی‌شک از پیشرفت لرستانی‌ها در لیگ یک و عزم جدی آنها برای صعود به لیگ برتر نمی‌شود عبور کرد.

خیبری‌ها که امسال فراز کمالوند را به عنوان مدیرعامل در مجموعه خود دارند و رضا مهاجری هم به عنوان سرمربی فعالیت می‌کند، در کادر بازیکنان خود از نفرات سرشناسی بهره می‌برند و با حمایت‌هایی که مسعود عبدی مالک این باشگاه از تیمش انجام می‌دهد جزو جدی‌ترین مدعیان برای رسیدن به لیگ برتر هستند.

خیبر در سال‌های گذشته همواره برای صعود به لیگ برتر تلاش می‌کرد، اما هیچ وقت اینقدر منظم و خوب کار نکرده و حالا هواداران لرستانی امیدوارند این روند خوب تا پایان فصل ادامه داشته باشد و آنها بعد از سال‌ها جشن صعود به لیگ برتر را در خرم‌آباد برپا کنند.

عکس| در لرستان آواز لیگ برتری می‌خوانند!

 

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین